Viva Goldiva

Follow this blog with bloglovin

Follow Le français parisien
dinsdag 12 april 2011

Zoeva Nude Shimmer Palette

Photobucket

Al tijden wilde ik het Nude Shimmer palette aanschaffen. Ik ben echt dol op aardetinten, je kunt er zoveel kanten mee op! Toen Zoeva ter ere van de Internationale Vrouwendag dit palette gratis weggaf twijfelde ik dan ook niet lang en ging het hoppa, mijn winkelwagentje in. Lees verder voor een review en swatches.

Het palette bevat 28 shimmer kleuren in mooie naturel tinten. De kleuren zijn perfect voor overdag en allemaal erg mooi met elkaar te combineren. Geen kleur is hetzelfde en het palette bevat lekker veel highlighters, iets wat vaak wordt vergeten in palettes.

Photobucket

Het palette in het zonlicht.

Op naar de swatches. Alle swatches zijn in het zonlicht gemaakt en zijn in real life dus iets donkerder dan op deze foto's.

Photobucket

Rij 1 is mijn favoriet, vooral de laatste 3 kleuren vind ik prachtig.

Photobucket

Rij 2 bevat de lichtere bruintinten en de tweede kleur is echt een prachtige highlighter!

Photobucket

Rij 3 bevat donkerdere bruintinten.

Photobucket

Rij 4 is na rij 2 favoriet. Vooral de highlighter en de paarsbruine kleur zijn erg mooi.

Zoals je ziet zijn de kleuren goed gepigmenteerd, ze blenden geweldig, de oogschaduw brokkelt niet, brengt niet kruimelig aan en blijft in combinatie met een oogschaduwbasis de hele dag zitten. Het palette bevat in totaal 38 gram oogschaduw, wat echt heel veel is. En dit alles voor maar €16,95. De donkere kleuren zorgen wel voor wat fallout en dit is dan ook gelijk het enige minpunt dat ik kan bedenken. Ik ben echt heel erg blij met dit palette en ik weet zeker dat ik het vaak ga gebruiken.

0 reacties:

Categorieën

Volgers

Blog Archive