Viva Goldiva

Follow this blog with bloglovin

Follow Le français parisien
donderdag 14 april 2011

Mijn favoriete series

Photobucket

Ik vind het heerlijk om 's avonds als ik thuis kom neer te ploffen op de bank en een paar afleveringen van mijn favoriete series te kijken. Ze duren precies lang (of kort) genoeg en zijn nooit langdradig, in tegenstelling tot films. Lees verder voor mijn favoriete series van dit moment.

Photobucket

Lekker veel drama en heerlijk over de top, I love Gossip Girl! Ik kan echt genieten van al het verraad, roddel en intrige dat zich afspeelt in the Upper East Side. Queen B en Chuck Bass stelen wat mij betreft wel de show. You know you love me, XOXO..

Photobucket

Ik ben een laatbloeier wat Sex and the City betreft. Vorig jaar kocht ik alle seizoenen op dvd en voor ik het wist was ik verslaafd. Carrie, Miranda, Charlotte en Samantha spelen heerlijk herkenbare typetjes. De serie kent geen grenzen en de dames bespreken werkelijk alles en dat is wat de serie ook zo goed maakt. Echt een feelgood serie die ik steeds opnieuw kan blijven kijken.

Photobucket

Grey's Anatomy staat met stip op nummer 1. Wat een fijne serie is dit. De bizarre gevallen blijven me boeien, net als alle relaties op de werkvloer. En niet geheel onbelangrijk: eye candy genoeg. Want laten we eerlijk zijn dames, Dr. McDreamy en Dr. McSteamy zijn een grote reden dat wij de serie zo leuk vinden ;)

Photobucket

Pretty Little Liars volg ik op het internet. Het verhaal draait om vier beste vriendinnen, die na de dood van hun beste vriendin, gechanteerd worden door "A". De serie is een perfecte mix tussen drama, humor, spanning en kijkt lekker weg.

Naast deze series volg ik er nog een aantal zoals Private Practice, Charmed en Criminal Minds. Welke series kijken jullie graag?

0 reacties:

Categorieën

Volgers

Blog Archive